sex månader

såå himla länge sedan jag bloggade!! sex månader?! ooojsan! 
under dessa sex månader har det hänt svinmycket! har börjat gymnasiet, går vård & omsorg och trivs jättebra! vi har börjat våran praktik nu, inom äldreomsorgen. har min fjärde dag imorgon och börjar 07, skönt....
jag har firat ett halvår med min pojkvän, snart sju månader, tiden går fort! han är världens bästa ♥
det har ju hänt jättejätte mycket mer, haha wow nähä? jul & nyår har varit, hade det jättebra och firade in de nya året med mina bästa vänner & Rasmus, superbra! ♥ 
tänkte bara visa er alla mina läsare, hehe så många, att jag lever! och kan ge er några bilder, har alla på telefon men kan ge er några instagram bilder! hejdåå dags sova nu, tidig uppstigning imorgon! blä
det är lite blandade bilder, från slutet av sommaren & från idag :-)
jag är världens lyckligaste & har världens bästa vänner & pojkvän♥ och såklart familj!!! big love♥
FY vad jag känner mig töntig, haha nåja
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0