justin bieber

Jåå, det där med att skriva om mitt påsklov gick bra, eller? Nåja.
 
Iallafall så har jag varit till Stockholm en sväng och sett Justin Bieber live!! Det var så sjukt bra, verkligen så himla bra! Jag och Regina for till Stockholm i söndags, bodde i en fet lägenhet som vi fick låna av Stefan, i den kan man dö, så fin var den! Fanny och Natta kom på kvällen, vi åt tacos och pratade på, väldigt mysigt!
Måndagmorgon for jag och Regina ut på en PW runt Kungsholmen och sen blev det stan ett tag innan vi for hem och fixade oss, sen var då Justins konsert och jag DÖR vad het han är alltså!! Så jävla snygg.
Trodde man var ett stort fan av han men OJ så fel man kan ha. Tjejen som satt bredvid Regina satte sig ner på golvet och grät, haha! Men mmmmh, Justin levererade och det var verkligen värt det! Hade viljat se dom två andra konserterna också :(
Tisdag åkte vi till Gamla Stan och sen for vi in till stan och var där hela dagen innan vi for och städade lägenheten, hade lätt kunnat stanna längre! Denna resa var SUPERbra och jag är verkligen nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0