funny you're the broken one but i'm the only one who needed saving

Massa bilder från min instagram, följ! amandanyman heter jag där :)
 
Alla hjärtans dag var igår, den spenderades i Påläng med fem superfina tjejer. Vi doppade jordgubbar, banan, annanas, och vattenmelon i choklad, tog in hästen och var i stallet ett tag, sen gick vi till Påläng skolan som blev ett ganska kort besök då det spökar där och vi inte vågade vara kvar, haha! Annars händer det inte mycket, får kanske finbesök hemma hos mig ikväll av samma tjejer, det blir nog bra! Tror att Rebbe skulle sova hos mig typ hela helgen då jag är hemma helt själv :) 
Nu ska jag göra matte och lyssna på Stay av Rihanna, den äger.
 
 Vi hörs! :) ↓♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0