jag kommer älska dig när jorden gått under

mmmh
 

hallååå! sen jag bloggade sist har jag inte gjort mycket, tränat, umgåtts med vänner och fått helg.
rebbe sov hos mig i fredags, hade huset själv hela helgen! vi drack smoothie och åt chips, mmh. somnade även till en film, brukar aldrig somna till filmer haha. på lördag gick vi på stan och var däär :P
senare på dagen skulle jag vara med elin men jag for och sov hos sandra, vi pratade och såg på film, somnade då vi såg film där också?! skolan är så jävla jobbig just nuuuu. men 37dagar till Justin och 89dagar till sommarlovet får mig att orka hålla ut, det går fort!
sen idag har jag och elin varit på promenad sen 19.00 till 21.00!!!! det var -9grader ute men det blåste som satan så det blev typ -20 helt seriöst, min vitamin well frös alltså när jag höll i den!! less på vintern som satan
 
nåja,nu ska jag gå och duscha sen ska jag äta ben&jerry's och jobba på min redovisning och sova, vi hörs när vi hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0